OBS! Inled alltid med att se till att du
har den senaste versionen och senaste utgåvan.
Använd valet Arkiv
> Kontrollera version eller Arkiv >
Uppgradering
Om det inte fungerar hämtar du och installerar från sidan
Hämta
program.
I många fall kan ditt problem lösas den vägen och du får även ofta nya
funktioner och förbättringar.
Kontakta IWARe AB
IWARe AB kontaktas från programmet under
Övrigt > Kundstöd
I det meddelande du då sänder ska du beskriva hur felet yttrar sig. Beskriv i detalj steg för steg vad du gör
innan felet framkommer. Om PC-Giro visar ett felmeddelande, ange den exakta
texten. Vi vill veta så mycket som möjligt. Välj i första hand att utöver meddelandet att även sända
oss en säkerhetskopia.
Om programmet saknas eller inte kan starta ska du sända oss e-post till
iware@iware.se
Säkerhetskopia
Vi är tacksamma om vi alltid får se er senaste
säkerhetskopia
vid begäran om kundstöd.
Under Arkiv > Säkerhetskopiering > Spara skrivs filen
PCGIRO.ååmmdd.ZIP.
Säkerhetskopian innehåller all din information rörande PC-Giro.
Standardplatsen för säkerhetskopian är den mapp som är angiven under
Inställningar > Allmänna > Mapp för säkerhetskopior. När
säkerhetskopian är klar får du frågan om du vill sända den till IWARe. Svara
Ja för att sända oss säkerhetskopian. Beskriv problemet
i det meddelandeformulär som följer efter sändning av säkerhetskopian.
|